Deletedmom55
Her ek gıda(ara öğün, ana öğün) sonrası en az 30ml su istiyorsa fazlası 🕊 Havalar ısındı, terleyerekte atıyorlar ama beslenme reddi de oluyorsa idrar yolu enfeksiyonunu düşündürür. Alt temizliğini önden arkaya doğru yapmak gerekli. Normalden farklı huysuzluğu, rahatsızlığı var mı?