Aselsmom_1 Öncelikle hayırlı ramazanlar arkadaşlar. Kızım 1 yaşında oto koltuğu almak istiyorum, sizin kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz bir model var mı? Hiç bilmiyorum özellikleri filan nasıl olmalı? Şimdiden teşekkür ederim 😊
LilyOfTheWalley Aselsmom_1 Uzun araştırmadan sonra, güvenlik açısından en iyisini Cybex oto koltuğu kullanıyoruz çok da memnunuz. Öneririm 👍
cerennaslann Aselsmom_1 tez konum😬çok araştırdım cok video izledim cok cok ve besafe izi comfort x3 almıştım.Kızım 13 aylık sanırım 7 aylıktı aldığımda cok memnunum.Güvenlik konusunda tartışılmaz ayrıca yüksek camdan dışarıyı rahatlıkla görebiliyor