Arc1993 kahvaltı için bende düşünüyorum ayrı ayrı olması hoş ama gerçekten bi tabak içinde pahalı geliyor gerek var mı bilmiyorum alırmıyım almazmıyım bu saklama kapları var 3 lü bi yere giderken kullanmalık onlar daha pratik vallahi geçen netten bakayım bakayım dedim tabak fiyatları 100den aşağı değil