Janss Benim 40 yeni bitti henüz olmadım ama gebelik öncesi her regl dönemim çok ağır geçerdi. İğne vurulur, serum takılır, istifra ve bayılma yaşardım. İlaçlardan gayrı işe yarayan iyi gelen şeyler,
Az sesli loş ışıklı ortam
Bele dayanacak kadar sıcaklıkta su tutarak duş.
Karnıma belime kuşak bağlamak.
Kendinden yapışkanlı ağrı bantları ( gratiste filan satılıyor.Paketten cıkartınca 6-8 saat yapıştığı bölgeye sıcak kompres yapıyor belime kullanırdım)
Pijamamın üstüne muhakkak sabahlık kullanırım, sarıp sarmalaması hep iyi gelir.
Mümkünse eşine masaj yaptır.
Sıcak uygulamaları asla karnıma veya kasıklarıma direk uygulamadım.