Ozge19 4 aylık bebeğim 2 gündür hiç tadı yok sürekli bi aglamkli halde eli sürekli ağzında uyuyo gözleri kapalı ama bağriyo uykusunda cani yanar gibi onu rahatlatmak için ne yapabilirim sizler beler kullandiniz
Kbraorhnyrn Ozge19 dislerinin yerleri belli olmaya basladigi için olur ama bazen bu aydada çıkaran bebekler var normaldir eline soğuk pirasa havuc verebilirsin o hem rahatlatır kasidikca hemde soguk agirisini alir biraz
Deletedmom413 Ozge19 Çıkarabilir. Kaşıntısı baslamis olup ama uzun sure cikarmayadabilir. Her bebek farklidir. Atakta olabilir.
1Mother1Boy Bizim de 4 aylik ayni sorunlar var emmek isremiyo,agliyo,huzursuzluk var. Doktorumuza sorduk diş çıkarma dönemin de dedi. Dişin hemen çıkmasını beklemeyin dedi. Huzursuzluğu çok olursa bi çay kaşığı calpol verin rahatlar demişti bize.