Sila0101 gayet iyi bence de bu doktorları anlamıyorum benimkine de ilerde obez olacak diye uyarıyorlar ek bişey yapmıyorum ama normalin üzerinde gidiyor hep maşallah ama artık bana da gına geldi herkes bu çocuk kaç aylık bune böyle deyip duruyor bunları takma bence kilolu olunca da laf ediyorlar genetik böyle şeyler bende bebekken çok şişmanmışım eşimde o yüzden benim oğlumda erken doğdu ve çok kilolu doğdu şuan da öyle hiç de iyi bir şey değil hep sıkıntı oldu doğumumuz da çok zor oldu şuan da öyle sağlıklı olsunlar yeter ki