Zeynepikram mavisimmm20 evet linç askerlerini alıyıruz 😂🤣😂 ben içiyorum iki kızımda da içtim şimdi üçüncü kızımda da içiyorum🤷♀️🙄
Ccansuu mavisimmm20 günde 2 tane malesef o da gece uykusuna geçince 🤦♀️Hamileyken içmedim doğum yaptıktan 4. Aya kadar da içmedim sonra stresten tekrar başladım 🎃
Nnur mavisimmm20 evet içtim kızım uyudukça. Ictikten 2 saat sonra emzirmek gerekiyormus diye biliyorum
Balevlatlar123 mavisimmm20 bende içiyorum hamilelik emzirme dönemi de dahil içtim günde 3 4 tane . İkinci hamileliğimde ilk dört ay içmedim sonra yine başladım şimdide emziriyorum iki yaşına girecek bazen 2 3 gün hiç içmiyorum ama bazen bı günde 6 7 tane içiyorum
Zeynepikram mavisimmm20 maximun 5 tane içiyorum günde ama bazen bu iki de oluyor. Diğer iki kızımda da içtim şükür birşey olmadı bunda da inşallah olmaz ama bu bnde birşey olmadı sizde de olmaz değil elinizden geldiğince uzak durmaya çalışın bn ne yaptıysam olmadı hamilliğimde de içtim 🙄🤷♀️ İçmeyen insan anlamaz bunu çok zor birşey kimse bile isteye kendine evladına zarar vermek istemez bağımlılık bu basite alınacak birşey dwğil maalesef 🙄
Elifyasin Zeynepikram aynen canm bende öyleyim doğurana kadar içtim doğumdan sonra bir haftayı zor ettim içmemek için bi hafta olur olmaz başladım ne yazık ki ama insan duramıyooo
Neslimmmmm Zeynepikram bende şu içmeyen insan anlamaz lafını anlamıyorum🤷♀️Bende sigara içiyordum 15 senedir..hamileliğimi öğrendiğim anda tak die bıraktım şuan oğlum 6 aylık hala içmiyorum..Kafada bitirdim mi bitiyor irade meselesi tamamen yani sigara bırakmak zor bişey değil hani onun altına sığınılmasın bırakamayan insanlar ben iradesizim desin okey ona lafım yok ama çokkk böle bırakılmıyacak bişi değil yani
Mom5874 mavisimmm20 Hayatıma hiç sigara içmedim o yüzden sigara içip bırakanları anlayamam Tabiki ama insanın elinde her şey istemezse yapmaya bilir. İçmezseniz daha iyi bebek için çok tehlikeli. Yine de Hiç bir anneyi kıınamam her kesin kendi kendi seçimi. Ben bebeğime bir zararı olur diye sezaryen ağrım için ağrıkesici içmedim. Bu beni daha iyi bir anne mi yapar ? Bilemeyiz. Dediğim gibi tercih meselesi.. linke bir bakın isterseniz https://kellymom.com/bf/can-i-breastfeed/lifestyle/smoking/
Mom567 mavisimmm20 günde yarım paket içiyordum ama hamile kaldıktan sonra ağzıma bir daha da sürmedim zaten tiroit hastasıyım içmemem lazımdı hamd olun daha da almadım ağzıma 🤗🤗
Elifyasin Neslimmmmm yanlış düşünüyorsun etrafımda çok kişi var böyşe bırakmak isteyip bırakamayn ben dahil çünkü sigara bağımlılık yapıyo nett ha onun dışında adamlar sigarayı bırakma hattı yapmışlar neden bağımlısı çok brn çok denedim dopumdan çıktığımda bile canın o kadar çok çekmişti ki zor dayanmıştım yine söylüyorum sigara bağımlılıktır ha irade diyorsun evet iradesi fazla baskın olan bırakabilir ben kaç sefer denedim ama yok eşim bile sen bağımlısın der 👍🏻
Zeynepikram Neslimmmmm evet açık ve net ben iradesizim ve sigarayı bazen bir kaçış rahatlama sinirden stresten arınma olarakta görüyorum🤷♀️
morsevenanne mavisimmm20 10 sene içtim hamile olduğu öğrendiğim anda bıraktım. Çünkü bunu bebeğime yapamazdım onu bile bile zehirleyeceksin. Şuan 4 aylık olacak hala içmiyorum içesimde gelmiyor kokusundan dahi şimdi tiksiniyorum, kafada bitirmek gerekiyor.
Neslimmmmm Elifyasin yanlış anlaşılmasın sigara içene lafım yok banane yani içen içsin sigara bırakma hattı yapılır çünkü arz talep şeklinde yürüyor herşey.Benim iradem zayıf ben bırakamıyorum içmek istiyorum demek yerine farklı şekillerle sunuluyor bu durum o yüzden yorum yapmak istedim
Calipso mavisimmm20 bende hem emzoriyorum hemde iciyorum. 25 gunlukken basladim icmeye. Sinirden stresten tek atildigim.sey sigara olduu.. suanda da kahvve yani uemek arkasi dedikodu vs vs iciyorum 😂
Mom9 Hamilelikte hiç içmedim acayip tiksindim ama gel gör ki kızım 3aylıkken kafası geri geldi. Çok direndim bie bir sinir anında yakıverdim. 4aylık falandı. Şuan 9aylık içiyorum o günden beri tabi abartı değil günde 4-5tane anca.