YGZM herkese merhabalar 2 aylık bebeğim var dogdugundan beri probiyotik kullanıyorum sizce bırakmalı mıyım kendi kendine bagırsakşarı gelişsin diye yoksa bırakmamalı mıyım ?
Mom0870 YGZM doğal bir ürün kullanırsan zararı olmaz bir doktor probiyotiğe her bebeğin ihtiyacı var demişti.
Sivas580 YGZM bende yeni kullanmaya başladım d vitaminini bırakıyormuyuz onu kullanırken ikisini bir mi kullanıyoruz birde kaç günde ile yaradı sizde
Zeytinn YGZM bence devam edin ben dördüncü ayda bırakayım dedim bebeğim ağlamaktan helak oldu gece yarısı hastaneye gitmek zorunda kaldık hemen yine başladım altıncı ayda hala kullanıyoruz ve zaten doğal bir ürün zararı yok
Mucizemveben90 Bende biogaia kullanıyorum günde 6 damla bebegım 27 günlük bugun bi damla fazla kaçırdım sizce bir sıkıntı olur mu
Tuba3458 Mucizemveben90 biogaia faydasını gördünüz mü peki gaz konusunda kullanmakta teredduteyimde geceleri gaz çıkaramıyoruz çünkü sabahları çok zor oluyo o yüzden faydasını gördünüz mu
gezentianne Tuba3458 Biogaia yanında gaz ilacı kullanırsanız daha ii işe yarıyor. Biogaia başlı başına yaramayınca yanında Nurse Harvey’s verdi öyle kurtuldk
SinemTvl YGZM bizde kullanıyoruz en az bir yaşa kadar devam ediyoruz ve birden bırakmıyoruz azar azar azaltarak bırakılıyor