Prenses_annesiiiii Kızlar 3.5 aylıgız, mamadusbaby kanguru almıştım 3 aydan itibaren kullanılablir diyor ama tedirgin oldum yinede sizlerede sorayım dedim. Ne zaman kullanmaya başladınız kanguruyu. Mamadusu aparatsız almıştım kızlar
Senihaaa Prenses_annesiiiii bizde mamadus aldık yenidoğan aparatıyla doğumdan itibaren kullanılabiliyor eper o aparat yoksa da 7 kiloyı geçmiş olması gerek bebeğinizin
Minik_kuzucuk_ Prenses_annesiiiii ben başka markanın aldım yeni doğan aparatıyla beraber kullanıyorum kızım 2 ay 10 günlük tabi uzun saatler kullanmadım.
My_son Prenses_annesiiiii canim ben kraft in kangurusunu aldim coook memnunum sirt dedtegi ve farkli sekillerde kullanimi vardi yani bebegi kucaginda yatar pozisyonda bile tutabildigin icin dogumdan itibaren nerdeyse kullaniyorum 7 aylik hala kullaniyorum tabi seninki farkli marka 3.5 ay icin destegi de yoksa erken bence
Ikrazumra19 Senihaaa merhaba bende mamadus aldim aparatli siz ne zaman kullanmaya basladiniz ben hala cesaret edemiyorum 24 gunluk
Prenses_annesiiiii _sutepe34 poposunun altna minik yastık koyup 5 10 dklık kullanıyorum arada 😊çok rahat
Prenses_annesiiiii My_son poposunun altına yastık koyuyorum denemek için bi kaç kez kullandım ama nolur nolmaz die korktum😏🤷♀️
MerakliKedicik Daha bugün sordum doktorumuža. Kullanabilirsiniz dedi. Kangurularda bel destekli olmasına dikkat edin dedi. 34 gunluguz daha
Prenses_annesiiiii MerakliKedicik bnde doktora sormuştum hiç kullanmayın önermiyoruz dedi 😳😏 tabi dinlemedim 😂