merve9434 öncelikle böyle düşünen tek sen değilsin kendini yalnız hissetme ve kendini suçlama. Mola verip başka şeylerle uğraşabilirsin, yemek yapabilirsin mesela, nefes almak icin dışarı çıkabilirsin on dakika bile sana iyi gelecek. Bebeklerin ilk ayları böyle ağlamaklı olabiliyor ne yazık ki bagirsaklari sindirime anca böyle hazırlanabiliyor gaz sancılarıyla bu senin suçun değil. Banyo yaptırın düzenli her gün, gaz masaji yap rahatlayacak. Ama geçeceğini bil, Geçecek bu günlerin asla hatırlamayacaksın bile.