merve9434 hepimiz yaşadık bunları merak etme. Şimdilik bir görev gibi geliyor sana, hayatın eskisi gibi olmayacak gibi geliyor. Ama emin ol her şey çok daha güzel olacak. Belki zor olacak ama çok güzel olacak. ☺️ Derin nefes al, gün içinde 1 2 defa kaynanan ver biraz uyu, dinlen. Bunları düşünme. Kucağındakine aşık olduğunu anlamana az kaldı, hele 3 ayı geçince tadından yenmez. ☺️ Herkes yaşıyor bunu, kendini suçlama, akışına bırak ☺️