Arhan-Tansu bazıları kendi sütünu sür dedi, doktor tahin üstünde biriken yağı koy dedi, susam yağı koy dedi. Ben hepsini denedin. Lansinoh yardım etti bana ama hep yıkamam lazım bebis bekliyemiyo şimdilik susam yağı kulaniyorum faydasını gördüm. Arada havalandiriyorum buz koyuyorum, soğuk kompres yapıyorum öyle işte bütün gün memeyle uğraş ama biraz azaldı yaralarım.