SevoMeto Merhaba anneler bebegim bir kaç gün sonra insallah 3 aylik olacak ama dünden beri resmen huyu çok degisti çok huysuzlasti çok aglamaya basladi cok sukur bir sıkıntısıda yok atak 3. Ay atağına mi girdi acaba ? Sizinde bebeginizin huyu degistimi ?
deletedmom247 SevoMeto Evet değişti şuan 6 aylık yine değişti sanırım 1 yaşa kadar böyle devam edecek🤦🏼♀️
Araseymen SevoMeto bizimde 3.aya girmemizle huysuzluk kucak isteme sorunları başlamıştı gerçi kaynanamın payı büyük bunda bende kaldığı sürece bebeğimi hep kucağında tutardı tüm evi gezdirirdi yapma tekim ben sen gidince ne yapacam derdim işin ne bakarsın demişti şimdi 4 ay 21 günlüguz hala uyanık olduğu her dakika kucak istiyor hicbirsekilde oyalamiyorum başka türlü
Igzedefne SevoMeto benimki de aynı 3. aya bir kac gün kaldı. Bugün çok mız mız 🤦 8. Haftada da öyle oldu dört beş gün sürdü geçti. Ama bu atak mi ne anlamadım. Bazen öyle bir ağlıyor ki duyan bir yeri ağrıyor zanneder kucağa gelince susuyor.
Mirayimran SevoMeto sormayın her ay değil her 3 güne bir yeni bişey çıkıyor sanki ayak uyduramıyorum hızına 😂
Igzedefne Araseymen ben normalde ana kucağına koyuyordum ordan sohbet ediyorduk gülüyordu sadece uykusu geldiğinde kucakliyordum. Zaten sıcakla kucakta daha zor. Ama bugün almadigimda kıyamet kopuyor🤔
SevoMeto Araseymen kucağa alıştırdı demek ki birde atak haftalarında sahada çok kucakta kalmayı istiyorlar 😅
Araseymen Igzedefne bizde öyleydik canım devamlı ana kucagindaydi kendi kendine orda uyurdu şimdi kucak delisi oldu ve desteksiz uykuyu unuttu son 1 haftadır 🤷♀️