Merhaba, kızım 2 gün önce alerji oldu. İsilik şeklinde kabarcıklı özellikle el ve ayaklarında göründü. Yavaş yavaş boyun bölgesi kollarında da oluştuğunu gördüm. Doktora götürdüm alerji damla ve şurubu verdi bir kaç gün içinde döküntüler artabilir dedi. Aranızda alerjik reaksiyonlara maruz kalanlarınız var mı. Endişeleniyorum çok çabuk panikleyen birim. Çok kaşıntısı oluyor kızımın.