Kızlar benim bebeğimde 3 Aylıktan beri egzama vardı. Uzun bir süre neden olduğunu anlayamadım. Doktora gittim doktor test vs yapmadan süt alerjisi süt ve süt ürünlerini yemeyi içmeyi kesiceksin dedi ve kortizonlu Krem verdi. Ben 1 2 ay boyunca süt ve süt ürünlerini yemedim içmedim kızıma da vermedim kortizonlu kremi de kullandım.
Kortizonlu kremi bırakmayı kestiğim an tekrardan çıkıyordu ve artık başa çıkamaz hale geldim çok illet bişe artık kızımın yanakları yara oluyordu. Çok araştırdım burda da gördüm mustela Stelatopia adlı Krem ve şampuan (krem şampuan) aldım denedim geçti. Mucize gibi biseydi çok mutluyum sizinle de paylasiyim dedim belki birilerinin derdine derman olur. Yanlız dikkat etmeniz gereken birkaç husus daha var
Bebeğinizi haftada 2 kereden fazla yıkamayın
Banyo sıcaklığı yüksek olmasın ılık su tercih edin
Banyo süresini kısa tutun
Evde ki toza dikkat edin
Bebeğin kıyafetlerini evin içine asın kuruyunca hemen toplayıp kaldırın ki üstüne toz gelmesin
Birde ilk 1 hafta Sabah akşam mutlaka tüm vücudunu yüz dahil kremleyin
Daha sonra günde 1 kere uyku öncesi mustela Stelatopia kullanın
(Ben mama yedirdikten sonra yüzünü su ile yıkıyorum zaman geçmeden hemen kremliyorum yüzünü)
Banyo sonrası havlu değil muslinle tamponlama şekliyle kurulama yapın
Ve yine banyo sonrası 5 dk içinde hemen kremleyin vücut nemini kaybetmeden
Ben bu şekilde yaptım ve geçti ons sizlere de iyi gelir 🙏