Emzirirken ne kullanıyorsunuz doktorum bana imom latte vermişti ama almadım 7 aylık bebeğim ve artık desteğe ihtiyacım olduğunun farkındayım unutkanlık, odaklanamama, uyku hali gibi şeyler yaşıyorum. Takviye B12 gibi birşey alayım dedim ama önereceğiniz birşey var mı ?