minikcicegim Hanımlar kızım 4ay 25 günlük çok mızmızlnıyor nasıl bi ses çıkartıyorsa ağlamıyor ama susmuyoda sürekli inliyo gibi sesler çıkartıyo artık oturup ağlayasım geliyo sizlerdede böylemi
Elfmina Bizde 4 ay 24 günlüğüz aynı, o kadar mutsuz ki çok nadir keyifli olduğu zamanlar, sürekli ağlamalar, mız mız mız ne yapacağını şaşırıyor insan, atak dönemindeler o yüzden diye düşünüyorum, Allah yardımcımız olsun
Gizdt Benimde kızım 4 ay 20 günlük bu aralar çok huzursuz mızmız hatta geceleri düzgün uyumuyor bile sebebi ne anlamadım atak haftasının bitmesinede 3 gün kalmış