Ozgeackgz-0 bızde molfix kullanıyorz dogdugundan ıtıbaren 4.5 aylık ama begenmemeye basladım ıc desenı kızımın poposunu ız yapıyo desenı cıkıyo resmen kızımın popoanda sızdırma yada hıc pişik yapmadı içi daha pamuklu bez arayısındaym bırazda cesaret edemıyorum ya pişik olursa dıye kararsızım