Selcannn aptamil veriyorum bebegim 1 aylık 3. 890 dogdu ama hastaneden cıktıktan sonraki kilosu 3.750 17 günlükken tekrar muaynesi vardı hiç kilo almamıs dedi doktor mama meme yapalım dedi bugun gittik 12 günde 500gr almış bana az geldi o yüzden acaba yanlış bir yokmu izliyorum dedim