Musab34 Kızlar var mi kullanan esim eczaneden aldı simdi kabiz felan yapiyor mu. Birda kac damla damlatiyorsunuz..
Meryem2020 Musab34 ben kullanıyorum canım kabız falan yapmadı bize, bir pipet şeklinde ağzına damlatıyorum
BerkinAnnesi_32 Musab34 kullandığınız bildiğiniz ilaç kullanmayın bence içeriğine bakın bi hatta başka ürün alın ocean olabilir mesela 3 damla vereceksin onların kendi kapağında oluyor damlatmak için çay kaşığın damlatıp verebilirsiniz kaç aylık bebeğiniz?
BerkinAnnesi_32 Musab34 kullandığınız üründe yapay tatlandırıcı var sodyum benzoat içeriyor ayrıca florür bulunuyor bebeğiniz için başka ürün kullanmanızı tavsiye ederim sağlığı için içeriği önemli
MihraKus Biz kızım doğduğundan beri onu kullanıyoruz hiç bir sıkıntı yaşamadık kabızlık falanda güzel bir damla 1 ml veriyoruz hep damlalıklı şişesi zaten
Musab34 BerkinAnnesi_32 evet normalde ocean aldirmak icin yolladim esimi fakat yok demisler o yuzden bunu almis fark ettim ama esim almis bi kere bunu kullanicam daha kullanmaya dusunmuyorum zaten.. ama kac damla vericegimi anlamadim
gull2412 Merhaba şuan bende onu kullanıyorum damlalık kontrollü pompaya her bastığınızda bir damla akıyor. 3 damla verebilirsiniz