Kuzeykutbu01 bebekler bazen böyle dönemler yaşayabilir. Diş dönemi, atak dönemi gibi zamanlarda sadece sizi emmek isterler, bu çok normal. Yedirebildiğiniz 3-4 kaşığı bile kar sayabilirsiniz. Canınızı sıkmayın ama denemekten de vazgeçmeyin. Ne zaman istese emzirin. Yemeğini hava güzelse balkonda, cam önünde, oyuncakları önüne koyarak vb şekilde yedirirseniz daha keyif alacaktır. Ya da önüne bir kap su ve oyuncak koyun, suyun yedirme kuvveti vardır her zaman :)