CemreKerem Öncesinde heehangi bi ilaç vermedim tam günü gününe yaptırdım ateş falan olmadı ama keyifsizdi bir iki gün benim kızım ben aşıya bağlıyorum🤔 banyo vs yasağı da yoktu sonrasında
[bilinmeyen] 1 hafta sonradan da yaptırılabiliyor doğum gününü kutladıktan sonra yaptırmayı öneryorum doğum gününde keyifsizdi benim kızım aşıdan dolayı çok pişman oldum bi gün sonra yaptırmadığıma🤦🏻♀️