Sibelkeremaliyusuf merhaba .. bebekler 4.ayda çevreyi artık daha çok görmek tanımak istiyor bu yüzden emerken/ mama içerken daha kısa süreli memede/biberonda kalıp daha çok çevreye sağa sola bakmak istiyorlar .
Asıl sorununuz bebeğin emmek istememesi mi yoksa çevreyi merak Edip emmemesi mi bunu tespit etmeye çalışın derim . Eğer çevreyi merak Edip bakiniyor beslenmeyi unutuyor ya da erteliyor ise beslerken şarkı söyleyebilirsiniz ya da bir şeyler anlatmayı deneyebilirsiniz böylece odak noktasinda kalır , beslenmesini sağlarsiniz . Ayrıca 4.ayda bebeklerin bazı huyları da değişir ve kilo alımları da yavaşlar / azalır bunu da göz önünde bulundurun derim.