Anneler merhaba kızım 3 ay 22 günlük bi kaç gündür aşırı derecede ishal ve gittikçe sulu olmaya başladı daha önce de mukusluydu doktora sordum huzursuz değilse getirme sürekli ağlıyosa gelin dedi. Sıkıntımız yoktu ama bu sulu ishal normal mi dün hemşiresi kokmuyosa sorun olmaz domates çilek yeme dedi ama endişelendim yine de. Yaşayan var mı??