Darkgod hiç korkma aynısını yaşadık. Göbek bağında sinir hücresi yokmuş onun için orda kalan parçayı hissetmezmiş bebekler. Benim kızımın göbek bağı 1 aya yakın aktı. 3-4 kez yaktırdık. Yakılan parça simsiyah olur kurur ve düşer. Biraz zor iyileşiyor ama iyileşiyor merak etme: bu senden kaynaklı bir durum değil ben göbek bağı düşene kadar sürekli solisyon filan sürdüm göbek bağı düşmeden banyo yaptırmadım filan baya dikkat ettim ama yine de tam düşmedi ve parça kaldı günlerce aktı hatta eşimle bakıp diyorduk bu nasıl bir göbek olacak diye ama şimdi 7 aylık çok tatlış bir göbeği var ☺️☺️