Hasreteymen 3 ay oldu doğum yapalı ama dizlerimin ağrısı geçmedi bir türlü başına gelen varmı acaba neden doktora gitme fırsatım olmadı daha 😞
Expresso Hasreteymen boşuna gitme cnm Dr bende yaşadım Dr dediki odemlerin yavaş yavaş dağılıyor o yüzden ağrıyor bol su iç rezene iç demişti.
Didem88 Hasreteymen bende sadece sağ sizde var .dizin üstüne oturamiyorum merdiven çıkarken zorlanıyorum. Doğum yapali (sezaryen ) 4 ay oldu . İnan doğumlardan ilgisi var mı fikrim yok ama kesin yaşlı nimetler gibi oldum
Expresso Hasreteymen bende aynı durumdaydim dizlerinin üzerinde yürürken yada dururken içinde su varmış gibi sanki mor gibi bir agriydi ama şimdi yok çok şükür geçti
Hanne1910 Bende ayni durumdayım oturdum mu kesinlikle kalkamıyorum cok kötü agriyor dizlerim 😩 bebeğim kucağımda uyuya kaldığı zaman yerine Koymak icin kalkamıyorum bile 😭
bebisimbenm [bilinmeyen] ağrını biraz tarif eder misin canim bebegim uyuyor ve ben ayaktayım ağrıdan yatamıyorum dinlenme ile gecmiyor ağlayarak uyanıyorum belki biraz umutlanırım..hakikaten ölecem korkusu sakat kalacam korkusundan sütüm kesilmesinden korkuyorum
bebisimbenm [bilinmeyen] inşallah benim de gecer de geceler ağlayarak uyanmaktan sızidan topallamaktan birilerine muhtac olmaktan yoruldum.. allahm darda koymasın kimseyi
Didem88 Hasreteymen ben genel anestezi ile sezeryan oldum ama belirtilerimız ortak iğne ile pek ilgisi yok sanirim
Didem88 Arasdamla kilo durumunhz nedir? Benm 20 kilo üzerinde kilo aldım , doğum sonrası da 6 kilo fazlam kaldı . Acaba o mu zorluyor dizileri