Egeasaf20 bebeğini gizleyen insana daha cok nazar değiyor inancindayim. Yuzunu kapatip insanlarda merak duygusunu uyandırıyorsunuz. 40. Cıktı cikali her gun 4 5 fotograf atarim ilkte acaba mi dedim yuzunu kapattım yemin ediyorum yüzünü kapatarak attım 3 kez hastanede yattik. Suan 6 5 aylik vr her gun fotograf atıyorum. Hersey yolunda ya hic atılmasın yada yüzü kapatilmasin. Herkesin çocuğu var benim bebegim bana dünya güzeli elalem bir kez bakar nazar ederde her gunde millet tetikte bizim çocuklarımızı beklemiyor sonucta. 😊 Ayrica kimseye de karisma hakki vermeyin lütfen . Neden paylaşıyorsun dediklerinde açıklama yapar gibi degilde tokat gibi cevap verilmeli ki bir daha boyle birşey söyleme cesareti bulamasin kendinde.