Alparslanozge merhaba canım . Bugün oğlum 9bucukta uyudu saat 12 de kalktı ve 12den beri ayağımda salladım , emzirdim, pispisladim ... Oğlum 12 kg ve belim tutuldu . Şimdi uyudu ve yerine yatırdım .. söylemek istediğim şu eğer sinir ve stres yapmazsanız bebek de sakinleşiyor ve sonuç alıyorsunuz .
Bebeğin daha çok küçük ve belli ki o da sancı çekiyor. Sıcak bir duş , güzel bir masaj ve anne kucağı onu mutlu etmeye yeter eğer ki her şeyi yapıyorum yine de huzursuz diyorsanız lütfen bir sağlık kuruluşuna başvurun .
Lütfen sakin olmaya çalış evet uykusuzsun, yorgunsun belki duş almaya tuvalete gitmeye bile zamanın yok ama bu günler çok çabuk geçiyor . Oğlum 1 yaşında ve kucağımda uyuduğu günler dün gibi , çok özledim o zamanları şimdi benimle evi topluyor yemek yaparken o da kaplarla oynuyor .. her anın tadını çıkar derim . Gaz için bağırsak düzenleyici Relamax damla kullandım relactaz olmuş sanırım şimdiki adı ben geçen yıl kullanmıştım. İse yaramıştı bizde .