Hangisi iyi hangisi kötü bilemedim ama benim oğlum da haftaya 10 aylık olacak nerdeyse. 8.ci ayın başında bı kabızlık başladı. Sert kuru parça şeklinde. Aşırı zorlanip ağlıyor. Ne yedirip icirdiysem su zamana kadar devam etsemde faydasını göremiyorum. Bizde diş dönemindeyiz. Bazılarında ishal yapabileceği gibi bazı bebeklerde kabızlıkta yaparmış. Bence kabız olmasından iyidir