Hanımlar merhaba 10 aylık oğlum var çok hareketli bu bez daha ince olduğu için primanın yeni günlük rahatlık bezini deneyimlemek istiyorum kullanan var mı ? Aktif bebe kullanıyorum şuan günlük rahatlığa geçsem bir sıkıntı olur mu ? Aynı markanın bezi sonuçta diye düşünüyorum.🦋yorumlarınız için teşekkürler 🦋