Busra812 birde ilk kullandığımız zaman alt üst aşırı gaz çıkartıyordu ama huysuzluğu yoktu aksine mutluydu uykusu çok iyiydi dedim yA mama gaz yaptı( conformil ) Yada olan gazı alttan üstten çıkardı . Annemin dediğine bebeğe gaz yapsa ağlar uyuyamaz
sonraki günlerde o aşırı gaz çıkarması geçmişti