gozde__ Merhaba kızlar kahvaltı yaparken yanında içecek neler veriyorsunuz ? Çeşitlendirmek istiyorum ama bilemedim ☺️
AryamH gozde__ portakal suyu iciyor cok olmasada 🙄 baska da bisey vermedim ne olabilir ki fikir olsun bana da
gozde__ Ebalp ben önüne karışık her şeyden az az koyuyorum hep bıraktım kendi yesin diye. Beyaz peynir, zeytin, omlet yumurta ne yaptıysam artık.bazen de ekmeğe biraz tahin pekmez sürüp veriyorum artık ne kadar yemek isterse yiyor canım 🥰
Senihaaa gozde__ valla böyle 1 çay bardağı kadar veriyorum yemeğini de yiyor onu da içiyor sorun olmadı😊
Nurr__ gozde__ benim bebişim de 14 aylik. Kahvaltımızda yumurta oluyor beyaz peynir zeytin domates hepsinden azar azar yiyor önüne koyuyorum.
Nurr__ gozde__ içecek içmiyor portakal suyu yapıyorum bir iki yudum içiyor sonra içmek istemiyor bende zorlamiyorum😊
Afra11 Bizde 14 aylığız bu ara kahvaltı bir işkenceye dönüşsede ev yapımı vişne suyu, limonata, kayısı suyu bazen ıhlamur ve arada çok acık limonlu çay.
Birannebirogul Karadut pekmezi almıstık onu sulandirip iciriyorum bazende evde yaptığımız Vısne suyu kayısı suyu
giz gozde__ portakal suyu, süt ve meyveli sütler(robotla yapıyorum çok seviyor),kefir,komposto(yine evde yapıyorum) gibi..
gozde__ Balyanakbal yok artık tuzsuz vermiyorum tuza da ihtiyacı var ama zeytin tuzluysa suda bekletiyorum . Biz ana oğul suzme peynir seviyoruz o da çok tuzlu olmuyor canım 🤩
Balyanakbal gozde__ portakal suyu kayısı ya da şeftali suyu vişne vermeyi denedim ama eksi geldi herhalde içmedi😁