Aselim046 Arkadaşlar sağ ocagından aldıgım damla kabız ve gaz yaptı bıraktım ocean aldım d3 bu marka kullanıyorum diye ama kaç damla vercegimi bilmiyorum siz kaç damla veriyorsunuz
mihrosum Aselim046 kılo bası 1 damla. Ornegın 7 kıloysa 7 damla. Kan damlası demıssınız lutfen yanlıs bilgilendirmeyin arkadası. D vitamini 1 fıs (3 damla demek). Ama kan damlası kılo bası 1 damla
Sezgin Aselim046 yalnız sizin başlıkla konu içeriğiniz tmaamen farklı olmuş buna dikkate alarak yorumlrı okuyun🙏 Demir desteğini mi soruyorsunuz, d vitaminini mi? Demirse kilo başı bir damla. D vitamini ise 3 damla ya da bir fıs
mihrosum RabiAsya kan damlası yazmıs 1 fıs nasıl oluyor. Dr ve eczanemız bize kılo bası 1 damla dedi. D vitamini soyledıgınız gıbı
Aselim046 Sezgin nesi farklı sadece kısaltmalar kullandım d3 ü bu markadan kullandığım için kan damlasını da bu markadan aldım ne kadar vercegimi bilmediğim için de sordum
Sezgin Aselim046 ilk yazdığınız yorumda sağlık ocağından aldığınız damlanın hangisini olduğunu yazmamışsınız ya oradan yanlışlık olabilir diye dedim. Ocean microfer kilo başına damla şeklinde veriliyor🙏
mihrosum Aselim046 canım kan damlası kılo bası 1 damla olarak kullanılıyor. Yukarıdaki bayan yanlıs anlamına galiba sana d vitamini kullanımını anlatmış.
Aselim046 Sezgin sağlık ocakları herkese vegaferon veriyor diye biliyorum o yüzden direk öyle yazdım . neyse teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için