Bebeğim 6 aylık bugün doktora gittik kilosuNu 7400 tarttı 3 ayda kilo almamış dedi sadece anne sütü alıyordu bana süt yapıcı ilaç verdi ek gıda için liste verdi benim gibi bebeği kilo alamayan varmı ya çok üzüldüm vallahi içim daralıyor herşey Bu zamana kadar yolunda gidiyordu kilo alımı filanda iyidi bebeğim emiyor doyuyor doymasa 3 ay durmazdı heralde anlayamadım 😔😔😔