18052020 canım benim oğlumda da egzama vardı bütün alerji yapabilicek besinleri kestim 2 ay sadece haşlanmış sebze et tavuk yiyordum cidden zor bi süreçti ama bize çare olmadı yine devam etti kızarıklığı doktor anne sütünü kesicekti ta ki başka bir doktor bulana kadar o gittiğimiz doktor baktı test bile yapmadan hiçbişeye alerjisi yok bu çocuğun dedi kremini şampuanını değitirdi 2 krem yazdı çok şükür geçti bidaha olmadı şimdi 15 aylık herşeyi yiyoruz