Kızlar merhaba doktorumuz kızımda inek sütü ve yumurtadan şüphelendi alerjiden, yaklaşık 2 haftadır diyetteyim cok özen gösteriyorum ama 2 haftadır her gün bir defa ishal olarak bezini alıyorum .Alerjiden olduğunu düşünüyorum ama diyetteyken de olması normal mi sizce