Bazıları ne söylesen anlamaz benimde bebeği var corona virusuyle doğdu hastanede tek ziyaretçi kabul etmedik doktorumuz anlattı evede asla kabul etmeyin aile buyukleri bile uzaktan Bi kez görsün dıye ama sankı ben bunları anlamamışım gibi kayınvalidemin yanımda kaldığı gunleer gun içinde bebeği özledim diye kayınpederimde geliyo ve kucağına almak falann istiyor aynı şekilde kız kardeşi de geliyor oda sürekli elini kolunu ekliyor sinir oluyorum ben onu Bi emziriyım diyip diyip ellerinden alıyorum. Eşimiz dostumuz arayıp ortalık düzelince görmeye gelicek dediğinde bile aaa yook daha değiiil daha düzelmedi ortalık diye konuşuyor o kadar herşeyi farkındaysan önce kendinin dikkat etcesiin. Çok sinsi çoook.