DenizAlpinAnnesi
sabah ilk bezinde 10 dk ara ile bu kremleri sürdük.
ikinci kez de aksam 10 dk ara ile sürdük.
gün boyu aralarda kendı pısık onleyıcı kremimizi sürdük.
açık yara olmustu. Aksam sürmüştüm ilk sabaha toparlanmıstı.
bir de ıslak/nemlı tene pişik kremi sürünce de pişik gecmezmıs , pısık yaparmıs. O zamandan beri hep tenının kurumasını beklerim.
