bebeğim 7 ay 21 günlük.bu aralar çok az idrar yapıyor düzenli yedirmeye çalışıyorum tabi emzirmeyede devam ediyorum.. ama bezi neredeyse kuru.. kaka yapmadığı müddetçe bir bezle günü geçirebilir..yalnız çok terliyor özellikle kafa kısmı.. çok terlemesi az idrar yapmasına sebep olabilirmi? Böyle durum yaşayanlar var mı enfeksiyon kapmış olabilir mi yardım bekliyorum ???