ftmftm Orkidemm hangi doktora gidiyosnz ben eda hanıma gidiyorm zaten orda hediye hanımda doğum yaptımm
iyikianneyim61 Drkebru merhaba esenler medipol hastanesi haşim gencer ben ona gidiyorum 5 aydır memnunum ilgili bir doktor oneririm🤗
Orkidemm ftmftm bizde eda hanıma gidiyoruz. Daha once yine orda muhammet beye gidiyorduk ama tayini çıktı. 2sindende memnun kaldim
gezentianne Drkebru Prof Dr. Işık Üstüner ve Yıldız Eren Çetin Medicana Beylikdüzü tüm arkdslarım bu ikisine gidiyor. Ben acıbadem atakent Hüseyin Coşkun’a götürüyorm cok memnunum
Cemreela Drkebru doğumumdan sonra ki doktorumuzdu ıkı kere götürdüm bir daha tövbe ettim götürmemeye. Serdar beye gidiyoruz bizde
Berii Drkebru ayy doğumdan sonra bize o doktoru vermişlerdi suratsız ilgisiz acayip bi doktordu gitmedik bir daha
Mehtap-nur Minaninannesii 200 tl muayene ücreti. Özel bir klinik. Tahliller vs için bir hastaneyle anlaşmışlar. Kanı vs klinikte doktor bey alıyor. Ben çok memnunum