Deletedmom0900 Kizim 2 aylik ilk zamanlar guzel yiyodu sutum yetersiz oldugu icin mama veriyorum 80 90 cc icerken simdi 60 anca zar zor iciyo neden boyle oldu anlamiyorum yasayan varmi.gecer mi acaba
MiU Deletedmom0900 Hem emzirip hem mama veriyorsanız belki de sütünüz artti, ondan mamayı daha az yiyor? İdrar miktarında azalma yoksa beslenmesi iyidir ona dikkat edin
Nily Deletedmom0900 ben yaşıyorum diliyle maamayı itiyor mememe yaklaşımca saldırıyor Doktor bazı bebekler mamayı sevmeyebiliyor dedi🤦♀️Mamayla sütün tadını ayırt ediyorlarmış artık Düzelirmiş ama biraz zaman gerekliymiş
Deletedmom0900 MiUcok sukur idrarda skntimiz yok sutumun artmasi icin sık emziriyorum belki de ondan kaynakli ama memeyi de az.emiyo iste
Nily Deletedmom0900 bu dönemlerde olabiliyor demekki canım sıkma canını pes etme:) mama değiştir biberom değiştir varsa böyle bi şansın. Belki omlarla ilgilidir. Ama illaki düzelir. Mama sürelerini uzat birazdha acıkımca illaki yiyecek🤗
Nily Deletedmom0900 az emiyor diyede düşünme belki ona iyi gidiyordur 30 40 cc senden alıyorsa yetiyordur demekki. Benimde öyle taşan bi sütüm yok. En azından 60cc iciyormuş benimki onuda yapmıyo😑