Merhaba anneler,
Kızım 4 aylık. Sağlık ocağı hemen elime bir kan damlası tutuşturdu. Ne oluyor diye düşündüm. Kan değerlerini yükseltmek içinmiş. Sağlık bakanlığı öneriyormuş. Neyse araştırdım ettim. Bu kan damlası bebeklerimizi kabız, dolayısıyla da huzursuz yapıyormuş.
Kan damlasını hiç kullanmamak sorun olurmu tabiki doktoruma danışacağım. Ama sizlerden de bu konuda bilgilendirm istiyorum. Teşekkür ederm