ecenaznaz Kızlar merhaba. 2 aylık kızım var ve 2 gündür her emzirmeden ya da mamadan sonra kakasını yapıyor. Önceden böyle değildi. Şimdi böyle oldu. Başına gelen var mı?
Mrs_Sunshine ecenaznaz Oğlum doğduğundan beri öyle 😒 hele ilk doğduğu zaman hem emer hem yapardı 😂😂😂şu an en geç mamadan 1 saat sonra yapar
Deletedmom413 ecenaznaz Biraz daha büyüsün düzeliyor annesi :)) Ben diyordum bu ne boyle azicik midende dursun🤣 emzir cis temizle emzir cis temizle 10 bezi geciyordu
Zulubik ecenaznaz benim kızımda da olmuştu 2-3 aylıkken. 1 aya yakın sürdü. Kaka yapmaktan ememiyordu hatta. Kakasi da mukusluydu o dönem. Sonra kendi kendine geçti. Sindirim sistemi ile ilgili bir durum sanırım.
ecenaznaz Papatya-00 istisnasız her emzirme ve mamadan sonra kakasını yapıyor. Bazen emdiği sırada yapıyor. 🤷🏻♀️
ecenaznaz Mrs_Sunshine şimdi benim kızımda öyle. Memedeyken yapıyor. Doktora sordunuz mu hiç. Normal bir durum mu
ecenaznaz Deletedmom413 yaaa önceden böyle değildi ya. Tam 2. Ayında başladı. Normal mi acaba kızlar 😕
Deletedmom413 ecenaznaz Normal canim :) Kakasinda anormal bir durum yoksa kan mukus vs Her emzirme sonrasi yapiyorduk kucukken
Wolverine ecenaznaz anormal birşey mi gördün ki kakasında? İshal, kan, mukus, yeşil renk vs gibi Herhangi bir anormallik yoksa normaldir
Mrs_Sunshine ecenaznaz Evet tabi ki sordum normal dedi bir de az kilo alıyordu sebebi buymuş. Sizin bebeğinizin kilo alımı nasıl şu an kaç aylık
ecenaznaz Mrs_Sunshine dün 2 aylık oldu. 2 gündür başladı zaten sık sık kaka yapmaya. Yarın aşısı var. Bakalım kilo alımı nasıl.
ecenaznaz Wolverine yaa ara sıra mukuslu oluyo sanırım. Rengide yeşilimsi. Virüste dolayı korkuyorum hastaneye götürmeye. Ama götürücemm sanırım
Mrs_Sunshine ecenaznaz Sınır 500 gram böyle bir çocuktan aylık 1 ya da 1 buçuk kilo almasını beklemeyin eğer az aldığını görürseniz üzülmeyin diye söylüyorum
Wolverine ecenaznaz hmm iyi bir hastane ve doktor araştırıp gitsen iyi olur tabi belki alerjik bir durum vardir.
Zulubik ecenaznaz belli bi doktoru olmadığından sormadım. Salgından dolayı da hastaneye gidemedik. Gecmeyip uzasaydi gidecektik ama geçti neysek ki