Kizlar bebegim 3.5 aylik ve bnm goguslerimde derin yariklar oluştu. Su donemde hastaneye gitmekte istemiyorum. Cunku birde 2 yaşında kizim var. Ama artik bebegi emzirmek bnm icin bir kabusa dönüştü. Akliniza gelecek herseyi kullandim lansolin fito zeytinyag ve kakao yagi gibi hic biri etki etmedi hepsi anlik rahatlatti sadece. Napacagimi bilmiorum artik nolur yardimci olun.