bebeğim 45 günlük dün nurse harvey’s şurup aldım bi akrabamın tavsiyesiyle kullanmaya başladım. Aklıma takılanlar oldu. Beni aydınlatın lütfen. Buzdolabında saklanması gerektiği yazıyor üstünde fakat çocuğa soğuk versek daha çok gaz yapmaz mı? Birde ben verdikten sonra emziriyorum hemen iyi mi yapıyorum. Bir de verdikten sonra kusmaları arttı sanki🙄 Siz nasıl kullanıyorsunuz kaç saatte bir veriyorsunuz?