Expresso Kızlar merhaba 3 aylık bir kızım var araba almıştık fakat arabayı sevmiyor bnm kız binince ağlıyor bende satmaya karar verdim ilgilenen olursa fotoğraf atabilirim. Garantisi falan duruyor 1 kere evde bindi okadar