Arkadaşlar 19 günlük bebegim var. 1 hafta önce göbek bağı düştü ama göbeğinin içinde siyah bi kan pıhtısı tarzında birşey kaldi 2 gun önce sanirim bezi sürtmüş kanamış doktora sorduk k vitamini düşmüştür iğne yapalım dedi yaptırdık o siyah kan pıhtısı gibi şey içinde önemli değil geçer dedi. Ama dün gene cok az kanamış ve bi türlü düşmüyor. Kızımda dünden beri cok huysuz sadece 5 saat falan uyudu. Mememde uykuya daliyo beşiğine koyar koymaz gözlerini aciyo gecede bi türlü uyumadı gazi var desem çıkarmaya çalışıyorum sürekli kolik olsa her gün yapardı boyle diye düşünüyorum. Acaba göbeği falan mi aciyor da ondan mi böyle huzursuz napsam bilemedim bi çare gösterin lütfen 🙏