Hayieli sabahlar kizlar.
Kizlar ben 7 aydir boşandim yani hiç ilişki yaşamafom 7 aydir.Ama buna raģmen her duş alirken cenabet qusulu ,abdestimi alirim kizlar.Ben hic iliski yasamiyorum bile .yani esimden ayrildik.Bununla gene alarim hep qusulumu.yalnismi yapiyorum sizce?Yapmama gerek varmi?Ayrica hic aklima bile iliski gelmedi.yani hic bir kadin olarak orgazm falan yasamamisim kendiliyimďen.Hic olmamiş.Her defa qusul almam normalmi ,yoksa artik gerek yok?Nasil sizce kizlar.Bilgisi olan varmi.Dün teyzeme soyledim.Ne gerek varki kizim dedi.eger iliski yasamiyorsan,kendini tatmin etmiyorsan qusul alma dedi boyle dedi.Bende takildim iyice
2.sorum şu ki Benim sütüm bebe dogdukdan ilk 1 haftada kesildi kesileli.hiç emzirmedim.O aralar sut kokisu geliyordu benden.ama süt kesilince koku gitti son 2 aydir gene aynu koku geliyo sütüm yok ayrica .