Merhaba uzun bi aradan sonra tekrar buradayım 😍 14 aylık kızım var dokuz aylıkken yürüdü şuanda da aşırı aşırı hareketli bi bebek 👶 kanepelerin üzerinde Peteğin tepesinde ünitenin üzerinde geziyor kızımı kim görse senin kızına üç kişi zor bakar falan diyorlar mama sandalyesine oturtuyorum arkamı dönüyorum üstüne çıkmış hatta ordan yere atlamış falan oluyor bide bu ara bana zarar vermeye başladı çimdikliyor falan siz de durumlar nasıl 🙏 var mı böyle hareketleri bebişleri olan anneler çözüm bulabildiniz mi