Kızlar hamileyken dişimden çekmediğim kalmadı antıbıyotık kullanarak abseyı ındırdıler hamılelılıgımın son ayındayım dıye cekmedıler dogumdan sonra cekelim dediler vırus olayları cıkınca cektıremedim an itibariyle uyuyan dev uyandı felaket agrım var emzirirken diş çektirmem sıkıntı yaratır mı sütümde vs?Ya da uyusturacaklar iğneyle falan bebegı etkıler mı sute gecer mı bılgısı olan paylasabılır mı?